lørdag 24. september 2011

Skjænne utsikter - Tonje Røed


Korleis er det eigentleg å leva som eit luksusdyr med basseng i hagen, huhjelp og eigen sjåfør?

Emma har starta på nytt, gifta seg og flytta med mannen som byrja jobbe i Venezuela i det norske oljeselskapet Noroil. Dette vert ein brå overgang for Emma, for korleis oppfører ein seg eigentleg ovanfor hushjelpa? Og det føles heilt greit å ikkje gjere noko som helst anna enn å dra seg på solsenga, handle og kanskje treffe nokon av dei andre noske Noroildamene.
Ja kva synest eg eigentleg om denne? Eh, litt kjeisam om eg skal vere ærleg. Livet som beskrives her er så utruleg langt unna mitt eige og det eg lev. Samstundes vil eg seie at det er bra å utvide horisonten, og ein har godt av å lese om korleis andre menneske lev. Skjønne utsikter er absolutt leseverdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar